0 głosów
304 wizyt
przez użytkownika

Hej
sam nie dałem rady. Jutro idę do sklepu, ale za bardzo nie wiem co i jak. Mam kartę http://www.euro.com.pl/karty-pamieci/kingston-microsdxc-class-10-uhs-i-64gb_1.bhtml?gclid=CjwKEAiAuea1BRCbn-2n7PbLgEMSJAABQvTTprk6k3rd-U4V9or4ixk-Ktm7aBNLha_4ksmz5_ciDhoC1n_w_wcB&gclsrc=aw.ds „Coś poszło nie tak”- jak twierdzi Microsoft no i nie działa. Idę do sklepu, więc powiedzcie mi… jeżeli chcę, żeby odzyskali dane, a nie tylko wymienili kartę na nową to będę musiał coś dopłacać czy w ramach reklamacji to zrobią? I czy po za kartą i rachunkiem muszę wziąć ze sobą?

Twoja odpowiedź

Twoje imię i nazwisko, do wyświetlenia (opcjonalnie):
Prywatność: Twój adres użyty będzie jedynie do wysyłania tych powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:
Jak się potocznie mówi na pendrive (trzyliterowy skrót)?
Zaloguj lub zarejestruj się, aby nie przechodzić procesu weryfikacji w przyszłości.

2 odpowiedzi

0 głosów
przez użytkownika (19.3k)
Tak tak - wszystko Ci odzyskają w sklepie
0 głosów
przez użytkownika (30.2k)
A jak nie będą chcieli, to się kłóć - jeszcze dostaniesz darmową fotkę;) Jeśli oglądałeś "Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?", to wiesz, o co chodzi.
...