Hejsam nie dałem rady. Jutro idę do sklepu, ale za bardzo nie wiem co i jak. Mam kartę http://www.euro.com.pl/karty-pamieci/kingston-microsdxc-class-10-uhs-i-64gb_1.bhtml?gclid=CjwKEAiAuea1BRCbn-2n7PbLgEMSJAABQvTTprk6k3rd-U4V9or4ixk-Ktm7aBNLha_4ksmz5_ciDhoC1n_w_wcB&gclsrc=aw.ds „Coś poszło nie tak”- jak twierdzi Microsoft no i nie działa. Idę do sklepu, więc powiedzcie mi… jeżeli chcę, żeby odzyskali dane, a nie tylko wymienili kartę na nową to będę musiał coś dopłacać czy w ramach reklamacji to zrobią? I czy po za kartą i rachunkiem muszę wziąć ze sobą?
879 pytań
1.5k odpowiedzi
123 komentarzy
116 użytkowników